laptop dla PLD, tudziez normalny PC

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 27 Lut 2007, 09:14:11 CET

Dnia 26-02-2007, pon o godzinie 23:04 +0100, Przemysław Staniszewski
napisał(a):

> pytałem na polskiej grupie newsowej od palmptopów - nie znają takiego
> softu :)))

Ja sie poddalem, bo sobie nie poradziłem.
Mam HTC Wizard z WM5 na pokładzie. Instalacja programów, grzebanie
poduskach w PDA to nie praoblem nawet z poziomu nautilusa, jednak
synchro z Evolution np. .... nie przebrnolem.

Troche mi sie uspokoi w pracy to moze sprobuje jeszcze raz, ale ludzie
pisza ze to dziala.

TiweK