kompilacja modulu r1000 dla sieciowki RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Wto, 27 Lut 2007, 10:54:26 CET

Mniej wiecej Tue, Feb 27, 2007 at 10:43:54AM +0100, zainteresowany pszemaz WP rzekl:
> Witam!
>
> Jak doczytalem nie ma w PLD modulu r1000 a takowy wymaga moja karta
> sieciowa. Wczoraj zainstalowalem sobie PLD z najnowszego RescueCD 2.01.
> Wszystko poszlo gladko, aby dokonczyc instalacje musialem wlozyc starsza
> sieciowke 3Com i sobie reszte juz poinstalowalem.
>
> Sciagnalem z neta najnowsze zrodla dla modulu r1000 r1000_v1.05.tgz
>
> No i wg readme, wchodze co wypakowanego katalogu i :

Jest spec kernel-net-r1000.spec - zbuduj z niego, szkoda się szarpać ręcznie.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%