screen na nowiutkim PLD

Przemek pszemaz w wp.pl
Wto, 27 Lut 2007, 13:00:32 CET

Witam!

Mam problemy z uzywaniem screena na nowo zainstalowanym PLD.
Wyglada to tak..

mam sporzadzony dla usera plik .screenrc i on oppala mi 2 konsole i samo odpalenie jest ok.
Problem jest gdy chce sie poruszac po konsolach..

Stworzenie nowej konsoli CTRL+A i C nie tworzy a wrecz wylogowuje mnie ze screena.

Odpalenie MC pod jakas konsola to znow wylogowanie mnie se screena, jak wroce screen -r to ten MC jest, ale dlaczego jego odpalenie automatycznie wylogowuje mnie ze screena ?

Jedyne co mi przychodzi do glowy to moze cos z klawiatura? Zainstalowalem sobie pakiet kbd oraz localedb-src i reszte tak jak tutaj http://pl.docs.pld-linux.org/internacjonalizacja.html
Nie do konca to dalo efekty jak w artykule, ale polfonty w konsoli dzialaja a o to chyba w tym chodzilo.

Skad takie problemy moga byc z obsluga screena ? Niejedna instalacja za mna, ale takie cos mam pierwszy raz :|

Pozdrawiam!
pszemaz

Rent a car. Tylko teraz wynajem auta od 70zł - Zobacz:
http://klik.wp.pl/?adr=https%3A%2F%2Fwynajemsamochodow.wp.pl%2F&sid=1034