kompilacja modulu r1000 dla sieciowki RTL8111/8168B PCI ExpressGigabit Ethernet

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Wto, 27 Lut 2007, 21:25:14 CET

Mniej wiecej Tue, Feb 27, 2007 at 05:36:55PM +0100, zainteresowany Przemek rzekl:

> To moje drugie podejscie do budowania czegokolwiek ze SPECa.
> Zaczalem wg http://adas.artikon.one.pl/PLD/CVS.txt
> No i jestem na punkcie 2 - robimy pierwszego speca :)
>
> $ ./builder -bb kernel-net-r1000

Budowałeś coś w katalogu kernela i masz tam śmieci. Najlepiej wywal
kernel-headers i source, wyrzuć resztę z /usr/src/kernel i zainstaluj
powyższe paczki od nowa. Nic nie potrzebujesz linkować, wszystko co spec
będzie potrzebował zrobi sobie lokalnie, kopie, linki i inne czary.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%