upgrade hostapd i laptop nie moze podlaczyc sie do AP...

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Śro, 28 Lut 2007, 10:50:14 CET

Paweł Sikora wrote:

> wlan_tkip              12544  2
> wlan_xauth              2816  0
> wlan_scan_ap            6272  1
> ath_rate_sample        13952  1
> ath_pci                93744  0
> wlan                  202312  6
> wlan_tkip,wlan_xauth,wlan_scan_ap,ath_rate_sample,ath_pci
> ath_hal               217328  3 ath_rate_sample,ath_pci

Czy przy wcześniejszej komunikacji/starszej wersji hostapd i madwifi-ng/
nie korzystałeś z wlan_ccmp? Tu nie widzę tego modułu, a kiedyś obiło mi
się o oczy że WPA-PSK dla WPA2 korzysta z CCMP, a dla WPA1 z TKIP.

> i dokopalem sie tego http://madwifi.org/ticket/633
> ale sprawdze to dokladniej w dopiero w nocy...

Mi działa WPA-PSK dla WPA1 i TKIP - wczoraj nawet podniosłem wersję
jądra na moim AP do 2.6.20.1-0.11,
kernel-net-madwifi-ng-0-0.20070225.1 w 2.6.20.1_0.11,
madwifi-ng-0-0.20070225.1.
hostapd-0.5.7-1 budowany 4 lutego.

Wieczorem spróbuje ustawić u siebie WPA2 - jak się uda dam znać.

Marek