postfix - odrzucana poczta

Przemek pszemaz w wp.pl
Śro, 28 Lut 2007, 12:50:40 CET

> O ile pamiętam, to ostanio wyłączali któryś z serwisów co może skutkowac
> nieporawnym działaniem filtrowania. Swoją drogą polecam graylistę,
> bardzo skuteczna.

W logu ewidentnie (przynajmniej dla mnie) lezy problem z HELO tego serwera poczty.
Ale nie mam zamiaru totalnie wylaczac sprawdzania HELO.

Co do wylaczonego RBLa, z tego co widzialem w logu (chyba go juz wylaczylem, nie pamietam) po prostu bylo cos w stylu timeoutu przy probie polaczenia sie z nim przez postfixa. Poczta dochodzila chwilke dluzej.

pszemaz

Wielkanocna oferta - Śpisz 2 noce płacisz za 1 - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd83.html&sid=1039