twinkle-0.9 w Ac - kto pomoże?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 3 Sty 2007, 08:47:20 CET

Witam.

Chciałem sobie chociaż raz jak Bóg przykazał zainstalować jakiś program.
Tyle, że zaglądanie do speców to nie jest moja specjalność (czyt.: za
cholerę się na tym nie znam) i co prawda coś mi się zbudowało, ale pluje
się jakimiś zależnościami (boosta chce, a w PLD ten boost jak wiadomo
jest rozcapierzony na sto tysięcy różnych kawałków). Zainstalowany na
siłę z --force i --nodeps oczywiście działa, ale chciałbym mieć jako
taki porządek w systemie.

W związku z tym:

a) czy ktoś może mnie poratować specem do twinkle-0.9?

b) czy naprawdę w PLD musi być jakaś prehistoryczna wersja (0.6)?

Pozdrawiam

ethanak