acrobat 7.0.8 w pld a fonty

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 3 Sty 2007, 14:46:04 CET

cześć

mam problem, więc:

dostałem pdfa z pewnej hurtowni aaacośtamon.pl,
acroread-7.0.8-4wla.i686 na pld w ac mówi ze brak fonta
CourierNew, i pokazuje to co na obrazku:
http://abram.eu.org/acrobat-babolen-pld.jpg, czyli kropki,

jeżeli wejdę w właściwości (też na obrazku) to ten brakujący
font niby ma być wbudowany, (w pdfie jest jakaś sieczka),
no i nie klika, z trace'a:
29856 readv(3, [{"font CourierNew download", 24}, {"", 0}], 2) = 24
i nic ... (log http://abram.eu.org/acrobat-babolen-pld.strace)

tego typu pdfów dostaję trochę w miesiacu i zaczynam szukać
rozwiązania...

na windows klika ..., a mnie interesuje żeby na pld klikało,
walczył ktoś z czymś podobnym ?, na windows ekran z właściwościami
fontów wygląda inaczej, fonty są ... załadowane z dokumentu (CID).

no nic, gógli nie umiem zbytnio dobrze zapytać o to,

zrobiłem sobie font.alias couriernew dowolny-font, ale to nie to odrazu mówię

zdrówko,

--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org