(th) z czym budowac jadro?

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Sob, 6 Sty 2007, 13:15:50 CET

Dnia 06-01-2007, sob o godzinie 12:32 +0100, Daniel Mateja napisał(a):
> przestal mi dzialac bootspash ( bylo z with bootspash )

Raczej źle wygenerowane initrd. Sprawdź /etc/sysconfig/geninitrd i
poustawiaj co trzeba

>  - w jadrze nie ma
> trybu vga=791? ( znaczy nie ma wkompilowanego fb? )

W kernel desktop jest vesafb-tng autorstwa spocka z Gentoo. Ułatwia to
podawanie rozdzielczości i zamiast vga-791 wpisz sobie coś w stylu:
video=vesafb:1024-768-32 w 85 (można bez 32 i bez odświeżania @85)

> pytanie drugie: z jakimi opcjami with/without budowac jadro najlepiej? ( na
> desktop )

--with brain

Cz w rny