Problem ze SquashFSem

Paweł S. px w inteks.com.pl
Sob, 6 Sty 2007, 13:40:53 CET

Dnia sobota, 6 stycznia 2007 13:16, Paweł Muszyński napisał:
> Hej.
> Czy ktos używa squashfsa?
> Wlasnie probowalem i mm problem - nie moge zamontowac pliku - w dmesg
> znajduję:
>
> SQUASHFS error: Major/Minor mismatch, filesystem is (3:0), I support
> (1
>
> : x) or (2 : <= 1)
>
> Przy czym próbuję zamontować plik (-o loop -t squashfs) stworzony
> przed chwilą.
> squashfs-3.1-1
> kernel-grsecurity-2.6.14.7-5
squashfs-3.1-1.1
(to wersja 3.1-1 skompilowana z CVS z dodanym
		CFLAGS="-I. %{rpmcflags} -DLARGEFILE_SOURCE -D_FILE_OFFSET_BITS=64"
	dla ominięcia granicy 2GB na plik wynikowy)
kernel-2.6.15.6-1
i działa bez zarzutu zarówno z plikami mniejszymi jak i większymi od 2G.
Na wczesniejszych jądrach nie próbowałem.
Pozdr.
Paweł