Problemy z Jabberd2

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Sob, 6 Sty 2007, 22:19:26 CET

Dnia sobota, 6 stycznia 2007 18:34, Przemysław Gierski napisał:
> Witam!
> Chciałem postawić jaberd2, robiłem to według przewodnika na stronie pld.
[...]
> Nie wiem co robić, może mi ktoś pomóc? Może dostarczyć jakieś dane?
> Zawartości configów?

Generalnie po zainstalowaniu (nawet na domenie localhost) powinno śmigać.
I powinny być jakiekolwiek logi (jak nie ma, to spróbuj logować do plików, w
konfiguracji <log type='file'>, trzeba też wybrać odpowiedni backend, np:
<module>mysql</module>, i ew. wypełnić bazę danych tabelkami.

Naprawdę nie ma żadnych logów?

vip;