Jaki modem z IPlusa ?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 7 Sty 2007, 18:28:52 CET

Dnia 06-01-2007, sob o godzinie 15:12 +0100, Marcin Bohosiewicz
napisał(a):

> [..]

> Tego polecam.
> Ta karat jest rozpoznawana przez system (Ac z 2.6.16.32) jako...
> kontroler USB i trzy porty /dev/ttyUSB[012] w nim.
> Dla starszych kerneli moze byc potrzeba podania ID dla usbserial.
>
> Calosc konfiguracji polega na napisaniu odpowiedniego
> chata i ifcfg-ppp0 przy czym zeby HSDPA dzialalo trzeba
> jako predkosc portu podac 1.8Mbps (1843200).
>
> Testowane w Warszawie. Na HSDPA idzie 170KB/s z ICM.

Ale to jest pcimcia nie USB, napewno to jest ten ?
Bo Globetrotter z moim laptopem nie dziala, jakos dziwnie sie zachowuje.
A tego nie mieli zeby sprawdzic. Bedzie we wtorek.

Super jesli dziala i zadziala z moim Acerem.

Testuje na XP, jak mi zadiala na XP to kupie, potem bede walczyl zeby
dzialal z  pingwinem.

TiweK