snmp, trapy, powiadomienia

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Wto, 9 Sty 2007, 11:42:07 CET

Michał Panasiewicz napisał(a):

> użyj nagios-a :), monitorujesz co tylko masz ochote, dostajesz
> powiadomienia na co tam chcesz (mail,irc,komorka,jabber,rss, czy czego
> tam dusza zapragnie), dodatkowo wykresy,i wiele wiele innych możliwości
> (nie zrazaj sie na poczatku uzywania nagios-a jego konfiguracją,
> naprawde warto poznac go)
juz raz podchodziłęm do nagiosa :(
niestety, nie wyszło..

ale nagios pozwoli mi zczytywać eventy?
albo zrobic cos takiego:
na switchu konfiguruje trap: ilosc błędów CRC..
i jesli nagios złapie tego eventa to wysle mi np. maila?

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel