[ZSH] a to Ci checa

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Wto, 9 Sty 2007, 14:35:39 CET

07-01-08, Piotr Karbowski <jabberuser w gmail.com> napisał(a):
>  Witam! Jedyne co mnie trapi w the Z Shell to to, ze gdy dam sobie w
> terminalu aplikacja& i dwa razy dam control-d terminal znika
> (normalne) ale znika tez... apliakcja wywolana z &, w bashu tak nie
> ma. Zna ktos lekarstwo na to? Dodam moj .zshrc

Nie wiem, jak to włączyć domyślnie (znając zsh pewnie jakoś się da),
bo podoba mi się możliwość odpalania też zadań w tle, które byłyby
związane z sesją.  Zadania ,,odwiązane'' od terminala uruchamiasz
przez &! albo (po wrzuceniu w tło) disown.

--
-><- This signature intentionally left blank. -><-