snmp, trapy, powiadomienia

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Wto, 9 Sty 2007, 16:13:26 CET

Dnia wtorek, 9 stycznia 2007 15:17, Michał Panasiewicz napisał:

> nie ma tak łatwo, i nie ma prawa byc
> musisz przeedytowac pliki konfiguracyjne:

Ja u siebie mam takie rzeczy:
# rpm -qa | grep nagios
nagios-imagepaks-1.0-1
nagios-plugin-check_ntp-1.4.3-3
nagios-common-2.5-4
nagios-2.5-4
nagios-cgi-2.5-4
nagios-plugin-check_ping-1.4.3-3
nagios-plugins-mysql-1.4.3-3
nagios-theme-nuvola-1.0.3-3
nagios-plugins-1.4.3-3
nagios-alert-jabber-1.1-1

Wydaje mi się, że sam localhost, czy jak mu tam było, był monitorowany z
marszu.
A co do serwera WWW to mam zainstalowane:
# rpm -qa | grep lighttpd
lighttpd-mod_cgi-1.4.13-2
lighttpd-mod_indexfile-1.4.13-2
lighttpd-mod_auth-1.4.13-2
lighttpd-mod_staticfile-1.4.13-2
lighttpd-mod_dirlisting-1.4.13-2
lighttpd-mod_access-1.4.13-2
lighttpd-mod_fastcgi-1.4.13-2
lighttpd-mod_alias-1.4.13-2
lighttpd-1.4.13-2

Sprawdź w logach serwera WWW co tam dostajesz łącząc się na
http://maszyna/nagios/ No i czy sam nagios jest uruchomiony. Chociaż nawet
jak nie jest, to powinien wyświetlić jakieś tam okno powitalne w CGI.

--
Pozdrawiam,
Paweł