Problem z cronem

Hubert Ciepluch hubert w ibi.pl
Czw, 11 Sty 2007, 09:39:46 CET

Witam serdecznie,

swego czasu chciałem sobie zainstalować na serwerze cacti.
Zainstalowałem popatrzyłem, stwierdziłem że mi się nie podoba i
odinstalowałem. Ale niestety coś mi zostało w cronie i teraz co 5 minut
dostaję maila :( o temacie:

Cron <root w vts> http umask 022; /usr/bin/php /usr/share/cacti/poller.php
> /dev/null 2>&1

mam zainstalowane vixie-cron-4.1-13 w katalogu cron.d sa tylko takie pliki:

-rw-r--r--   1 root root      46 2007-01-09 21:15 backup_host
-rw-r-----   1 root root      46 2006-09-09 03:48 clamav
-rw-r-----   1 root crontab  274 2006-09-17 19:27 crontab
-rw-r-----   1 root root     179 2005-08-08 12:58 kmod
-rw-r-----   1 root root      46 2005-06-03 02:03 mks

szukałem już w całym systemie tego wpisu z poller.php nigdzie go nie mam
(nigdzie nie znalazłem).

Gdzie albo czego jeszcze szukać żeby wyłączyć to wysyłanie maili bo jest
to trochę upierdliwe :).

Pozdrawiam
Cieply