framebuffer i 1280x768 w konsoli

cserf w o2.pl cserf w o2.pl
Czw, 11 Sty 2007, 10:28:35 CET

Użytkownik Łukasz Maśko napisał:

>Dnia środa, 10 stycznia 2007 15:13, cserf w o2.pl napisał:
>[...]
>>

>Dobrze się wyraziłeś. I ja o też o X-ach nie piszę. w starym vesafb podawało
>się vga=..., a w vesafb_tng podaje się video=..., czyli tak jak ja pisałem.
>Natomiast w 2.6.16.35 nie ma vesafb_tng, bo niektóre komputery nie chciały
>wstawać jak był domyślnie włączony, więc wyleciał.

dzięki za wszystkie odpowiedzi
no i zacząłem budować kernel builder -bb kernel-desktop.spec, i zaraz po
wyświetleniu:
Building config file [using i386.conf] for KERNEL ...
pojawia się błąd:
Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp

buduję to pod root'em, nie wiem, moze to jest przyczyna

--
pozdrawiam
Rafał Błażejowski