[exim] - zamiana "-" na "." w adresie

Pawel Dlugosz dlugi w mp72.net
Śro, 17 Sty 2007, 20:28:16 CET

Witam,

mam na jednym z serwerów kilkanaście kont
systemowych utworzonych wg wzoru:

imie-nazwisko

Aliasy do tych kont sa natomiast z kropkami
(imie.nazwisko) i niby wszystko jest cacy.

Chciałbym jednak poprosić eksima aby przepisywał
adres imie-nazwisko w domena.pl na imie.nazwisko w domena.pl,
bo czasem zdarza się, że jakiś użytkownik wysyła maile
z wiewióry i wtedy adres nadawcy jest z "-".
Regułki do vacation też używają $local_part i pojawia
się ten sam problem.

Prawdopodobnie powinienem użyć do tego rewrite'a,
ale sklecenie regułki jakoś mi nie idzie ...

Robił ktoś coś podobnego ?

--
Pawel Dlugosz
::http://dlugosz.eu::