[sprzęt] Dziwne " zamrożenia " sieciówki

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 18 Sty 2007, 13:44:16 CET

Dnia czwartek, 18 stycznia 2007 13:38, Tomasz Witek napisał:
[...]
> mialem dokladnie tak samo na takiej samej karcie.
> teraz mam:
> 0b:00.0 Ethernet controller: Digital Equipment Corporation DECchip
> 21142/43
>
> i nie mam problemow.

Wymiana karty średnio mi się uśmiecha. Ale skoro trzeba... Ciekawe, że
jeszcze jakiś czas temu komputer chodził spokojnie przez pół roku bez
przygód. Zdaje się, że mrożonki zaczęły się po ostatnim upgrade jądra.