wolne miejsce na partycji /var

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Sob, 20 Sty 2007, 11:00:37 CET

Witam!

Kieeedys przy instalacji PLD wydzielilem dla /var osobna partycje - 10GB.
Maile dla userow /zreszta niewielu ich/ trzymam w ich folderach domowych.

A tu dzis mysql odmowil posluszenstwa, bo zabraklo miejsca na /var
Wszystkie partycje (procz swap i /tmp) mam w softraid 1.

Nie wiem jak wyszukac skad to brakujace miejsca, baz jest raptem kilka,
nie zajmuja sumarycznie nawet 2GB.. daaaaleko im do 2GB.

Poradzcie prosze jak odszukac to brakujace miejsce, jak zwolnic troche
miejsca na /var

Reboor byl robiony kilka miesiecy temu.. moze to przez to?
Czy przy reboocie jakos odswiezaja sie dane odnosnie miejsca na partycjach?

Pozdrawiam!
pszemaz