wolne miejsce na partycji /var

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Sob, 20 Sty 2007, 15:00:21 CET

Paweł Kośka napisał(a):

> Ja stawiam na Tolka Banana ;-)
>
> Ale proponuje przyjrzeć się właśnie /var/log/

Ja wstepnie juz przegladalem zawartosci folderow, z tym ze poprzez MC,
przypominam, partycja ma 10GB, a oto wyliczenia:

[root w host /var]# du -sc *
116     amavis
19432   cache
4       crash
4       db
4       games
86792   lib
4       local
16      lock
550412  log
16      lost+found
12      mail
4       opt
1472    run
7944    spool
4       tmp
268     webmin
666504  total

[root w host log]# du -sc *
44      alert
194128  archiv
0       btmpx
4       clamd.log
96      cron
12      debug
16      dmesg
16      dmesg.0
20      dmesg.1
20      dmesg.2
20      dmesg.3
20      dmesg.4
20      dmesg.5
8       faillog
68      freshclam.log
92180   httpd
8       iptraf
4       kernel
36      lastlog
668     maillog
4       mcelog
128     messages
253660  mysql
4       news.log
5936    proftp.log
40      samba
164     secure
0       sudo
4       syslog
2940    wtmpx
188     xferlog
550456  total

To "total" to w MB podaje ? Malo.. stanowczo za malo.. cos ucieklo chyba
za duzo przestrzeni, nie moge zalapac :(

pszemaz