Firefox + SVG?

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 23 Sty 2007, 22:54:17 CET

On Mon, 15 Jan 2007, Michał Łukaszek wrote:
> czy tylko ja mam tak, że nasz lisek nie wyświetla SVG, a zamiast tego
> próbuje go otworzyć w innym programie? Nawet, gdy svg jest embed na
> stronie, chce szukać pluginu do jego wyświetlenia.
>
> Czy aktualny Firefox z naszego repo (AC) ma wyłączone wsparcie dla SVG?

Działa i to całkiem nieźle (podobnie zresztą jak seamonkey i wszystkie
gadzino-pochodne).

Jeżeli chcesz przetestować to tutaj na pewno chodzi:
http://gordon.gda.pl/catalog/graph.php (UWAGA - wielkie!!!)

Z innej beczki... Brakuje mi w gadzinie funkcji skalowania svg - wtyczka
do IE od adobe to ma i gdyby nie inne wady tej wtyczki to byłoby świetnie.
Także - IMO obsługa svg ciągle pozostawia jescze trochę do życzenia.