Coś do obsługi .zip?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 25 Sty 2007, 12:00:58 CET

On 2007-01-25 11:17, Łukasz Maśko wrote:
[...]

> poldek:/all-avail> desc zlib-devel-1.2.3-3
> [...]

[...ciach wyciąg z poldka...]

> Według tego co jest napisane powyżej to jak najbardziej potrafi :-)

Nie. Dostarcza narzędzi do stworzenia włąsnych programów. Tymczasem:

[ethanak w moiraine ~]$ head libzip-0.7.1/README
  This is libzip, a C library for reading, creating, and modifying zip
archives.  Files can be added from data buffers, files, or compressed
data copied directly from other zip archives.  Changes made without
closing the archive can be reverted.  The API is documented by man
pages.

  For more information, take a look at the included man pages.  You
can start with libzip(3), which lists all others.  Example source code
is in the src/ subdirectory.

Zauważasz różnicę?

Ja potrzebuję biblioteki która potrafi z istniejącego archiwum zip
usunąć parę plików i wrzucić w to miejsce kilka nowych. W sumie mógłbym
rozpakować archiwum do jakiegoś roboczego katalogu, podmienić pliki i
spakować... tylko że wolałbym nie używać do tego jakichś zewnętrznych
poleceń (i w ogóle funkcji typu "system" czy "exec"). A ręczne gmeranie
po zipach to nie jest moja ulubiona czynność :)

W ostateczności mogę zrobić speca do libzipa ale w tym to jestem
naprawdę cienki bolek :(

ethanak