[Th] xorg 7.2 + prawy alt

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pią, 26 Sty 2007, 00:10:19 CET

Czesc,
zrobilem dzis --upgrade-dist w Th i zassalo mi nowy Xy (leza tam od jakiegos
czasu ale skutecznie je ignorowalem). Niestety nieslusznie przerwalem.

Po upgradedzie przestaly mi normalnie dzialac klawisze modyfikujace, np: nie
moge zrobic ctrl+alt+Fx zeby przejsc na konsole, albo uzyc prawego alta zeby
wpisac pl literki ;/ Strasznie denerwujace.

Na dodatek nie mam pomyslu przez co - probowalem wrocic do poprzedniej wersji,
ale jakos bez skutecznie, funkcyjnosc zaginela na zawsze.

Bardzo bardzo prosze o pomoc.

M.

ps. szukalem w google troche, ale czary ze zmiana ModX przez xmodmap mi nie
pomogly, ustawienia layoutu klawiatury w controll center kde na pl tez nic
nie daly.

--
Marcin Kurzyna, CrystalPoint Software
     -- www.crystalpoint.pl --