Rescue x86_64 + qemu = kiszka?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Sob, 27 Sty 2007, 11:48:25 CET

Arkadiusz Patyk wrote:
> [...]
> Mogę Ci tylko potwierdzić, że mi też nie działa ;(

Przyjęte do wiadomości :(
> 32 bity bez problemu. Musiałem się przeprosić z VMplayerem

VMplayer nie zasymuluje mi więcej procesorów niż mam rzeczywiście - cóż,
zobaczymy co się da zrobić, może jakoś to obejdę a w ostateczności
zrobię 32-bit.

Dam znać jeśli coś mi wyjdzie.

ethanak
PS. Z tą płytą miałem też jakieś problemy na jednym serwerze IBM-a, ale
już nie pamiętam jakie - w każdym razie po podaniu że ma łyknąć
klawiaturę USB coś mu się przytrafiało, po serialu zainstalowaliśmy bez
problemu.