[Ac] mozilla-firefox-2.0.0.1-2 - nie startuje

Pepe pepe w apollo.pl
Nie, 28 Sty 2007, 22:16:27 CET

On Sun, 28 Jan 2007 22:07:07 +0100
Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:

> Co z tym zrobić? Na co dzień używam konquerora, ale czasami firefox
> się przydaje. Ale jeśli nie działa... Wersja 2.0.0.1-1 działała
> poprawnie, ale teraz nie mogę zrobić nawet downgrade :-/

Miałem to samo. Z jakichś dziwnych przyczyn podczas upgrade nie są
rozpakowywane wszystkie pliki (np: /usr/share/mozilla-firefox/ jest
pusty).

Rozwiązanie to wymusić uaktualnienie w poldku: "upgrade
mozilla-firefox* --force"

--
Pepe