Th & Amd64

Enleth enleth w enleth.com
Wto, 30 Sty 2007, 21:37:53 CET

Dnia wtorek 30 stycznia 2007 21:21, Dariusz Knociński WIML napisał:
> On Tue, 30 Jan 2007 13:16:01 +0100
> Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:
> [ciach]

> Próbowałem to zainstalować ale brak dwóch pakietów:
> geninitrd i modutils a na dokładkę wyskoczyło 5 nierozwiązywalnych
> zależności pomiędzy pakietami. Jakieś pomysły?
> ozdrawiam

Brakuje ci repo noarch, ścieżka %{_pld_prefix}/PLD/noarch/RPMS/.
Zależności generalnie olewaj. Tzn. instaluj to co trzeba w takiej wersji, w
jakiej jest, po czym to co miało niespełnione zależności od jakiejś
nieobecnej wersji instaluj z --nodeps.
Jeśli pluje się, że brakuje jakiegoś pliku (np. openssl-tools tak ma, chyba
symlink skopany w specu), nodeps i olać, niegroźne.
Czasami tylko dobudować ze speca tę wersję czegośtam, która faktycznie jest
wymagana, w przypadku bibliotek to raczej istotne.
Trzeba po prostu trochę wyczucia, kiedy można wymusić, a kiedy kombinować, w
Th to niestety normalka że zależności się nie zgadzają.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://jaskiniabehemota.net