Th & Amd64

Dariusz Knociński WIML dknoto w wiml.waw.pl
Wto, 30 Sty 2007, 22:08:18 CET

On Tue, 30 Jan 2007 21:37:53 +0100
Enleth <enleth w enleth.com> wrote:

> Brakuje ci repo noarch, ścieżka %{_pld_prefix}/PLD/noarch/RPMS/.

Do tego już doszedłem sam analizując gdzie ląduje pakiet geninitrd :-)

> Zależności generalnie olewaj. Tzn. instaluj to co trzeba w takiej wersji, w
> jakiej jest, po czym to co miało niespełnione zależności od jakiejś
> nieobecnej wersji instaluj z --nodeps.
> Jeśli pluje się, że brakuje jakiegoś pliku (np. openssl-tools tak ma, chyba
> symlink skopany w specu), nodeps i olać, niegroźne.
> Czasami tylko dobudować ze speca tę wersję czegośtam, która faktycznie jest
> wymagana, w przypadku bibliotek to raczej istotne.
> Trzeba po prostu trochę wyczucia, kiedy można wymusić, a kiedy kombinować, w
> Th to niestety normalka że zależności się nie zgadzają.

Głównie pluje się przy próbie instalacji glibc, komunikat jest taki:

glibc-2.5-0.2: req uname(release) >= 2.6.12 not found

Dariusz Knociński