Th & Amd64

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Wto, 30 Sty 2007, 23:02:45 CET

On 1/30/07, Dariusz Knociński WIML <dknoto w wiml.waw.pl> wrote:
> Trochę to dziwne, mi się wydaje, że wali się porównanie wersji. Jam ma jądro
> 2.6.16.22 a glibc żąda wersji 2.6.12 lub wyższej czyli powinno być OK ale
> rpm tego nie potrafi poprawnie porównać.

Nie wiem co dokładnie mu się nie podoba, możesz mieć rację że wersje,
mnie zdawało się że chodziło o  (release) ale głowy nie dam, nie
przyglądałam mu się aż tak bardzo ;)
W ciągu 3 dni instalowałam Th na dwóch maszynach, z tym że na jednej
32bit i jednej 64smp. Przy pierwszej się przejmowałam komunikatami o
błędach w zależnościach, przy drugiej jak po raz n-ty mi zaczął
pyszczyć o jakieś brakujące pliki (np. w /dev) to zaczęłam olewać
sprawę i pomijając ewidentne przypadki jakiejś kuchy, trzaskać równo
--nodeps po wykładce. Chyba dzięki temu już w tej chwili Th na lapciu
biega i to z berylem ;)

--
Pozdrawiam,
Liliana