IBM problem z instalacja

Pepe pepe w apollo.pl
Śro, 31 Sty 2007, 21:22:12 CET

On Wed, 31 Jan 2007 20:30:58 +0100
Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine w aramin.net> wrote:

> wpis w /etc/fstab dla / był prawidłowy podczas generowania initrd?
> tam bym poszukał błędu...

Miałem ostatnio to samo i nie jest to wina błędnego wpisu tylko zepsute
geninitrd. Było o tym na pld-devel i jako rozwiązanie podano downgrade
do starszej wersji. Problem w tym że na ftp'ie nie ma starszej wersji a
ta zepsuta jest w main. I jak na razie na tym się skończyło.

Jedyne wyjście to zbudować sobie samemu wersje 7673 z cvs lub skopiować
plik /sbin/geninitrd z jakiegoś nie uaktualnionego systemu.

--
Pepe