soft do zarządzania obiegiem dokumentów w małej firmie

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 10 Lip 2007, 20:01:22 CEST

Dnia 07-07-2007, So o godzinie 09:51 +0200, Przemysław Backiel
napisał(a):
> Witam,
>
> szukam czegoś (najlepiej php + mysql) co pozwoli mi zapanować nad
> dokumentami.. dokumenty przychodzące, dokumenty wychodzące...
> tak bym mógł przechowywać ich skany, daty, i jakies dane z nimi związane..

mysle ze moze cie ten watek zainteresowac:

http://tnij.org/5az

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl