soft do zarządzania obiegiem dokumentów w małej firmie

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Wto, 10 Lip 2007, 20:23:15 CEST

Michał Panasiewicz napisał(a):

> mysle ze moze cie ten watek zainteresowac:
>
> http://tnij.org/5az

to jakby nie to...

tzn. najgorsze jest dla mnie nakreślenie potrzeb

potrzebuje w pracy zapanować nad przepływem dokumentów
co, gdzie do kogo
co na kiedy trzeba zrobic :)

sugar crm niby ok
ale kobyła ze bania mała