Emulacja serwera NOVELL

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 13 Lip 2007, 23:23:27 CEST

Dnia piątek, 13 lipca 2007, Marteen napisał:
> Witam
>
> Mam maly problem... otoz...
> W urzedzie w ktorym pracuje uzywamy serwera novellowego jednak mam o kilka
> licencji za malo w zwiazku z czym te osoby nie maja mozliwosci podpiecia
> sie do serwera novelowego. Myslalem o tym zeby dostawic 2ga maszyne tylko
> dla tych osob z marsem do emulacji serwera... tylko mam pytanie... jak sie
> w praktyce ten mars sprawuje?? korzystal ktos z tego emulatora?? Obecnie
> uzywam nw 5.1.

mars_nw emuluje niepełnego 3.11/3.12, a co za tym idzie tylko na IPX. Sprawuje
się dobrze, ale nie instalowałem go jeszcze dla więcej niż 3 klientów i tylko
dla klientów dosowych (będę używał go na 64bitowej maszynce w ciągu tego roku
dla ok. 20 klientów to będę wiedział coś więcej, ale muszę przeprowadzić mu
jeszcze trochę testów (nie był pisany z myślą o 64 bitach - w pld jest już
podstawowy patch naprawiający ten problem)).

I jeszcze jedno: aktualne jajko kompilowane jest z CONFIG_IPX_INTERN=y co
skutecznie uniemożliwia korzystanie z niego... (musisz przekompilować jajko).

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl