LILO

sar4er sar4er w gmail.com
Sob, 14 Lip 2007, 22:56:40 CEST

Witam.

Mam problem z LILO. Dotąd było wszystko ok ... instalowałem PLD jak zawsze,
chrotowałem się na zainstalowany system, edytowałem pliki: fstab oraz lilo
po czym wygenerowałem initrd. Z tym nie było problemów. Problem pojawił się
przy dodawaniu lilo - oto komunikat jaki mi wyskoczył:

[robert w verius]# lilo
/proc/misc: No entry for device-mapper found
ls device-mapper driver missing from kernel?
/dev/mapper/control: open failed: No such device
Failure to communicate with kernel device-mapper driver.
Fatal: Filesystem would be destroyed by LILO boot dector: /dev/sda

jak to naprawić ???