sprzęt na ruter BGP

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Wto, 17 Lip 2007, 11:40:53 CEST

Dnia wtorek, 17 lipca 2007, Przemysław Backiel napisał:
> hmm
>
> a tak mnie tkneło
> może system ruszać z CFki?
> robił ktoś jakiś FS na CF? tak by CF nie zajechać od razu..

Jeszcze nie próbowałem, ale przymierzam się do zrobienia by z CF system
startował podobny do RescueCD. CF byłby używany tylko w czasie startu
maszyny.... jednak z konfiguracją quaggi mógłby być problem bo wszystko
byłoby w ramdysku.

> w sumie miałaby tylko załadować system, logi etc by były na dysku
> (macierzy)

Logi akurat można by wysyłać na inną maszynę z syslogiem i byłby spokój.

--
Pozdrawiam,
Paweł