sprzęt na ruter BGP

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 17 Lip 2007, 12:02:11 CEST

Przemysław Backiel pisze:
> hmm
>
> a tak mnie tkneło
> może system ruszać z CFki?
> robił ktoś jakiś FS na CF? tak by CF nie zajechać od razu..
> w sumie miałaby tylko załadować system, logi etc by były na dysku (macierzy)
>
> a może to zbyteczna przesada?
> i wystarczy mirror na sprzetowym kontrolerze?

Tak, robiłem coś takiego.
System startuje normalnie z CF, ale mając dużo ramu robiłem ram dysk i
tam "kopiowałem" system - logi i tak szły na inny komputer tzw. "blackhole".
W zasadzie zapis jest Ci potrzebny dla "/tmp", "/var", "/etc" (jeśli
przewidujesz np. dodawanie czegoś w trakcie pracy, lub jakieś zmiany
konfiguracji)

Sas.

--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}