problem z f-secure policy manager server (fwd)

Michal 'lipek' Lipka lipek w lipek.pl
Pon, 30 Lip 2007, 13:23:21 CEST

Witam,
mam problem z uruchomieniem f-secure policy manager server. instaluje się
ładnie z rpma redhatowego z tym że nie chce się uruchomić - w pewnym momencie
wywala Terminated i koniec. odpalają się jakieś procesy ale podejrzewam że nie
wszystkie. zrobiłem strace binarki dostępny na
http://lipek.pl/fspms_strace.log jako że niestety ja sam mało co
z niego rozumiem.
google nic nie wiedzą, support f-secure się wypiął na mnie jako że "instalacja
i działanie produktu jest wspierana tylko na wymienionych poniżej
dystrybucjach. Ta którą pan podał nie występuje na liście kompatybilności zatem
nie jest dla niej świadczone wsparcie".
być może skończy się na tym że będę musiał postawić kompatybilny system
specjalnie dla f-secure, ale chciałbym aby uruchomiło się to na PLD.
W razie dalszych informacji potrzebnych szklanej kuli służę uprzejmie.
z góry dziękuję za wszelkie zainteresowanie :)
pozdrawiam
Michał 'lipek' Lipka

ps.
# uname -a
Linux robal 2.6.14.7-5 #1 Fri Mar 17 14:56:43 CET 2006 i686
AMD_Opteron(tm)_Processor_148 unknown PLD Linux