problem z f-secure policy manager server (fwd)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 30 Lip 2007, 15:53:33 CEST

On Mon, 30 Jul 2007, Michal 'lipek' Lipka wrote:

> Witam,
> mam problem z uruchomieniem f-secure policy manager server. instaluje się
> ładnie z rpma redhatowego z tym że nie chce się uruchomić - w pewnym momencie
> wywala Terminated i koniec. odpalają się jakieś procesy ale podejrzewam że
> nie wszystkie. zrobiłem strace binarki dostępny na
> http://lipek.pl/fspms_strace.log jako że niestety ja sam mało co z niego
> rozumiem.
> google nic nie wiedzą, support f-secure się wypiął na mnie jako że
> "instalacja i działanie produktu jest wspierana tylko na wymienionych poniżej
> [...]

Sprobuj na czas instalacji podmienic linka /bin/sh z ksh na basha.
Ale nie na 'produkcyjnej' maszynie w trakcie pracy tylko "na boczku"
do przetestowania czy to bashizmy w plikach %pre/post rpma.

Druga rzecz to sprawdzic czy sa dostepne stosowne libgcc/libstdc++.

M.
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-