problem z f-secure policy manager server (fwd)

Michal 'lipek' Lipka lipek w lipek.pl
Pon, 30 Lip 2007, 22:52:47 CEST

On Mon, 30 Jul 2007, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Sprobuj na czas instalacji podmienic linka /bin/sh z ksh na basha.
> Ale nie na 'produkcyjnej' maszynie w trakcie pracy tylko "na boczku"
> do przetestowania czy to bashizmy w plikach %pre/post rpma.

wygląda chwilowo na strzał w 10.
po odinstlowaniu tego, podmianie linka /bin/sh pierwszy raz zainstalowało
się i odpaliło bez problemów. jutro zobaczę jakie jeszcze niespodzianki
mnie czekają. jakby ktoś miał już z tym doświadczenie chętnie wysłucham
uwag :)
pozdrawiam
Michał 'lipek' Lipka