[OT] Sieciówki Intela

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Sob, 2 Cze 2007, 08:52:07 CEST

Witam!

Potrzebuję pilnie zakupić jakieś dobre sieciówki. Patrząc w archiwum
widziałem, że polecaliście "Intel Corporation 82557/8/9", ale nie mogę ich
nigdzie znaleźć. Najprawdopodobniej moje są odpowiedzialne za zwisy
bezdyzskowych stacji (mój wcześniejszy post). Gdzie kupujecie te karty? I
przede wszystkim czy zawierajÄ… PXE? Najbardziej porzÄ…dane miejsca zakupu to
Bielsko, Kraków, Częstochowa, Katowice, Zabrze - mogę tam być lub kogoś
wysłać.

Z góry dziękuję.
Pozdrawiam,
--