Re: [OT] Sieciówki Intela

croolyc croolists w gmail.com
Sob, 2 Cze 2007, 09:26:36 CEST

02-06-07, Rafał Cygnarowski <zswi w pers.pl> napisał(a):

> Witam!
>
> Potrzebuję pilnie zakupić jakieś dobre sieciówki. Patrząc w archiwum
> widziałem, że polecaliście "Intel Corporation 82557/8/9", ale nie mogę ich
> nigdzie znaleźć. Najprawdopodobniej moje są odpowiedzialne za zwisy
> bezdyzskowych stacji (mój wcześniejszy post). Gdzie kupujecie te karty? I
> przede wszystkim czy zawierają PXE? Najbardziej porządane miejsca zakupu
> Bielsko, Kraków, Częstochowa, Katowice, Zabrze - mogę tam być lub kogoś
> wysłać.
>
> swego czasu kupiłem na allegro od jakiegos SS
20 szt. 3com '3c59x' i 10 szt, intel 'e100' (obie bootrom, wol) nie narzekam
pracują do dziś - cena byla smieszna 8zl za szt.
na (chyba) tomshardware kiedys czytalem testy sieciowek wygral 3com przed
intelem zostawiajac cala reszte daleko z tylu
3com i intel mialy bardzo zblizone osiagi stabilnosciowo-wydajnosciowe lecz
3com mniej obciazal procka