Serwer logow i logrotate

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Wto, 5 Cze 2007, 14:18:35 CEST

Mniej wiecej Tue, Jun 05, 2007 at 12:36:54PM +0200, zainteresowany Paweł Kośka rzekl:
> Witam,
>
> Właśnie pracuję nad uruchomieniem serwera, który będzie zbierał logi z
> centrali telefonicznej. Logi dostanę na RS-232 i korzystając z syslog-ng będę
> zrzucał te logi do pliku.
>
> Zastanawia mnie jedynie jak skonfigurować logrotate by robił rotate tego logu
> np. o godzinie 00:01 pierwszego dnia kolejnego miesiąca, a stary log
> zapisywał w jakiś magiczny sposób jako np billing-2007-05 czyli podawał rok i
> miesiąc.

Nie konfigurować logrotate, tylko samego sysloga. Na przykład tak:

destination telefon { file("/var/log/tel/billing-$YEAR-$MONTH-$DAY-$HOST"); };

Wtedy automatycznie ze zmianą daty utworzy się nowy plik o odpowiedniej
nazwie.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%