[TH ]lirc - udało się komkolwiek skompilować?

Przemek Gierski pgierski w o2.pl
Wto, 12 Cze 2007, 07:22:54 CEST

Dnia 2007-06-11, o godz. 14:17:37
Maciej Świniarski <maciej w task.gda.pl> napisał(a):

> sprawdz teraz

Dzięki, ale jeszcze nie.

Your hardware does not require a special LIRC kernel module.

Now enter 'make' and 'make install' to compile and install the package.

configure: WARNING: Cache variable ac_cv_have_kernel contains a newline.
+ /usr/bin/make
Makefile:182: *** missing separator.  Stop.
błąd: Błędny status wyjścia z /home/users/przemek/tmp/rpm-tmp.31514
(%build)

Błędy budowania RPM-a:
    Błędny status wyjścia z /home/users/przemek/tmp/rpm-tmp.31514
(%build) Error: package build failed. (no more info)

--
Pozdrawiam, Przemysław Gierski.