[TH ]lirc - udało się komkolwiek skompilować?

Przemek Gierski pgierski w o2.pl
Pon, 18 Cze 2007, 08:45:15 CEST

Dnia 2007-06-12, o godz. 07:22:54
Przemek Gierski <pgierski w o2.pl> napisał(a):

> Dzięki, ale jeszcze nie.
>
> Your hardware does not require a special LIRC kernel module.
>
> Now enter 'make' and 'make install' to compile and install the
> package.
>
> configure: WARNING: Cache variable ac_cv_have_kernel contains a
> newline.
> + /usr/bin/make
> Makefile:182: *** missing separator.  Stop.
> błąd: Błędny status wyjścia z /home/users/przemek/tmp/rpm-tmp.31514
> (%build)
>

> Błędy budowania RPM-a:
>     Błędny status wyjścia z /home/users/przemek/tmp/rpm-tmp.31514
> [...]

Już udało się. Trzeba było przygotować źródła jądra przez:
make przerwane podczas budowania modułów
make oldconfig
make prepare
W katalogach źródeł jądra, po tym zabiegu ładnie się kompiluje lirc
0.8.2 ze źródeł na stronie autorów, potem można skopiować skrypty
startowe z pakietu dystrybucyjnego lirc'a.

I działa.

--
Pozdrawiam, Przemysław Gierski.