postfix dokumentacja

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 14 Cze 2007, 20:36:00 CEST

> Nie ma takiej potrzeby. Zakładasz usera w systemie janek to ma on z defaulta
> maila janek w domena.tld

Tak, i janek może se wysłać też jako dowolnatreść@domena ....
(ustawia se w _dowolnym_ prg co chce).

Dalej nie widzi waszmość różnicy?
Wystarczy zajrzeć w nagłówek dowolnego maila
przykład:

1 linia daje naogół zawsze:

>From corel w corel.rsc01.com Thu Jun 14 16:16:40 2007
a  w kolejnej uiser usetawia From: <dowolnatreść@domena.ltd>
przykład:
From: "Corel" <corel.service w corel.rsc01.com>

i user typu blondi widzi ze mail jest od dowolnatreść ;-)
czyli od "Corel" <corel.service .....>

eh, zresztą zbyniu ci już odpisał, a ja tylko tak tego, dla
wyjaśnienia :) no ale zawsze moge być w błędzie i czegoś sie zawsze
naucze.

pozdrawiam!
m.a.

ps:  przykład ze spamu:
From: "Chandler Cox" <acups.com w tattooedwhitetrash.com>

--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org