postfix dokumentacja

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Czw, 14 Cze 2007, 22:11:11 CEST

Osóbka znana jako Michal Abramowicz, wystukała:

> Tak, i janek może se wysłać też jako dowolnatreść@domena ....
> (ustawia se w _dowolnym_ prg co chce).

Właśnie, że nie może wysyłać maili jeśli zrobiłeś opis wg dokumentacji.
Nawet jeśli się wpisze jako janek w .... :(

Problem w tym że dokumentacja jest niespójna albo ja robię jakiś błąd.

> eh, zresztą zbyniu ci już odpisał, a ja tylko tak tego, dla
> wyjaśnienia :) no ale zawsze moge być w błędzie i czegoś sie zawsze
> naucze.

Jesli ten wpis załatwiłby sprawę to wystarczy dopisać w dokumentacji, ale ja
nie jestem pewien...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl