postfix dokumentacja

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Czw, 14 Cze 2007, 22:06:34 CEST

Osóbka znana jako Zbyniu Krzystolik, wystukała:

> A nie wystarczy wpisać:
> smtpd_sender_login_maps = unix:passwd.byname
> ?
A to zadziała?
Bo z tego co wiem to ten plik ma taką składnię:
----
smtpd_sender_login_maps = hashl:/etc/postfix/sender_login_maps
gdzie w pliku sender_login_maps należy umieścić pary
user w domena.tld       user w domena.tld
i to w dodatku należy umieścić tam wszystkich userów, bo jeżeli któryś nie
wystąpi to będzie mógł wysyłać z każdego konta
----

> Nie bardzo wiem w czym w ogóle problem.

W niedokładnej dokumentacji tylko i wyłącznie.
Wg opisu postfix nie ma prawa zadziałać, więc opis trza porawić, tylko nie
bardzo jeszcze mam koncepcję jak...

> Zbyniu

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl