postfix dokumentacja

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 14 Cze 2007, 22:18:58 CEST

Mniej wiecej Thu, Jun 14, 2007 at 10:06:34PM +0200, zainteresowany Adam Gapiński rzekl:
> Osóbka znana jako Zbyniu Krzystolik, wystukała:

> A to zadziała?
> Bo z tego co wiem to ten plik ma taką składnię:
> ----
> smtpd_sender_login_maps = hashl:/etc/postfix/sender_login_maps
> gdzie w pliku sender_login_maps należy umieścić pary
> user w domena.tld       user w domena.tld
> i to w dodatku należy umieścić tam wszystkich userów, bo jeżeli któryś nie
> wystąpi to będzie mógł wysyłać z każdego konta
> ----

Powinno działać.

> W niedokładnej dokumentacji tylko i wyłącznie.
> Wg opisu postfix nie ma prawa zadziałać, więc opis trza porawić, tylko nie
> bardzo jeszcze mam koncepcję jak...

Nie czytałem tej hipotetycznej jak dla mnie dokumentacji, więc powiem
parę słów na jej temat. Jeśli to opis jak zrobić konta wirtualne, to
unix:passwd.byname ma się nijak do tego. Jeśli dotyczy kont systemowych,
to powinno gdzieś wystąpić, no albo jest pominięte jako wartość
domyślna (postconf | grep unix). Tak czy inaczej te same mapy powinny być
wykorzystywane do definiowania kont i aliasów oraz mapowania tych
loginów. Inaczej konfiguracja może być niespójna.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%