btsco

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Sob, 16 Cze 2007, 23:37:19 CEST

Dnia sobota, 16 czerwca 2007, Łukasz Maśko napisał:

> Odpalasz passkey-agent w jednym oknie, potem w drugim hcitool...., jak już
> ci się zautoryzuje, to dopiero wtedy ubijasz passkey-agent. Tak to robisz?

tak też, ale jak puszczam passkey w tle (jak to radzi kolega kilka mejli
wcześniej) to jest dokładnie to samo i tak samo działa.
To raczej nie passkeya wina tylko coś z tym połączeniem. Mniemam, że najpierw
powinno się stworzyć połączenie z telefonem a potem z nim współpracować, np
przeprowadzać autoryzację. No i u mnie się nie da bo połączenie od razu znika
po utworzeniu :/ A łączyć się łączy bo ikonka na chwilę w telefonie na to
wskazuje.

pozdrawiam,
Sylwester Gruszka