btsco

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 17 Cze 2007, 00:04:09 CEST

Dnia sobota, 16 czerwca 2007, Sylwester Gruszka napisał:

> tak też, ale jak puszczam passkey w tle (jak to radzi kolega kilka mejli
> wcześniej) to jest dokładnie to samo i tak samo działa.

To akurat nie ma znaczenia. Nie licząc tego, że masz dodatkowy proces w
systemie, który po autoryzacji przestaje być ci potrzebny.

> To raczej nie passkeya wina tylko coś z tym połączeniem. Mniemam, że
> najpierw powinno się stworzyć połączenie z telefonem a potem z nim
> współpracować, np przeprowadzać autoryzację. No i u mnie się nie da bo
> połączenie od razu znika po utworzeniu :/ A łączyć się łączy bo ikonka na
> chwilę w telefonie na to wskazuje.

Właśnie to co robisz służy utworzeniu połączenia - autoryzacja jest tego
nieodzownym elementem. Możesz spróbować podkręcić loglevel i sprawdzić
logi. Niestety, nie powiem ci jak bo nie wiem. Poszukaj w dokumentacji.